Saturday, March 5, 2011

Nhocval - 11:42 pm-05-03-1111 - Questions:

Nhocval (11:26 pm 05-03-1111)

Nhocval Q: "Chán tôi là quyền của anh, còn chán anh hay không lại là quyền của tôi" dịch sao đc hả các ty :">

LeMinhAnh : I'm tired of his rights, he also fed up or not is the right of the bowl

Dawnd : Getting bored with me is your right, and whether getting bored with you or not, that's my right

Paono11 : It's your right to be sick of me and so am I towards you

Kinkinpro : You can get bored with me if you like. The reverse is true.

Nhocval : Hjx, t còi TA lắm, ko bít câu nào mới hợp lý cả :(

Kinkinpro : vote cho kinkinpro nhé. Anh có thể chán tôi nếu anh muốn, ngược lại tôi cũng vậy! :D

Nhocval : Cảm ơn các bạn nha :)

LeMinhAnh : t là ai đấy

Nhocval : t là tớ :D

No comments:

Post a Comment