Monday, December 13, 2010

Girl bn - 9:36 pm-13-12-1010 - Questions:

Girl bn (9:15 pm 13-12-1010)

Girl bn Q: viết lại câu giúp mình "you should have waited for us ",the team leader said to John bắt đầu = the team leader criticized

Yeukhoahoc : it is easy to build trust with people but it is very difficult to break that trust

Legend789 : bạn mua sách Vinh Ba vào phần trực tiếp >>gián tiếp làm hết test ở đấy là làm những bài này đơn giản lắm

Girl bn : bạn ơi sao t chẳng hiểu bạn viết gì vậy

Huongdem : câu trực tiếp, gián tiếp hả

Girl bn : mấu chốt là t ko hiểu chỗ criticized

Legend789 : mua sách tớ bảo có cả đáp án ko sợ sai đâu khó đâu pm tớ tớ làm hết quyển đấy 2, 3 lần rồi

Girl bn : làm ơn đấy ai giúp mình câu này đi cần gấp mà

OpenIDUser5418 : The team leader criticized me for not waiting for them.

Whackamolee : .. for not having waited ...

No comments:

Post a Comment