Saturday, November 27, 2010

Hanhgl - 4:47 pm-27-11-1010 - Questions:

Hanhgl (4:29 pm 27-11-1010)

Hanhgl Q: Chào các bạn xin các bạn hiệu đính giúp câu văn VA của tôi xem được không: " Trong buổi họp hôm nay, chúng ta bàn về phương pháp tiếp cận thị trường tại TP HCM. Nhiệm vụ của các tổ nghiên cứu thị trường là phải xây dựng được chương trình hành động trong giai đoạn từ nay đến cuối năm.

Hanhgl : Các bạn phải nhận ra tiềm năng và lợi thế sản phẩm của công ty chúng ta đối với cộng đồng và các đối thủ hiện hữu và tiềm tàng. Tôi cho rằng với sức mạnh kiến thức của anh chị và kinh nghiệm thương trường của CEO, công ty chúng ta có thể chinh phục được thị trư

Hanhgl : Xin mời các bạn thảo luận" " To day, in this session, we are study about method next to load field to HCM City. The mission of market group study is to build action programs in during the period from now to the end of year.

Hanhgl : You must relize potential and advantages of your company products for community for your exiting and future opponents. I think vith your power of knowledge and the market experience of CEO, the our company can dominate this market hard. Pleased to invite your discussion" Các bạn hiệu đính giúp xin cám ơn

OpenIDUser5540 : we are study --> sai we are discussing about

OpenIDUser5540 : cậu làm về marketing à?

Hanhgl : đúng tôi làm phòng kinh doanh và marketing.

Whackamolee : we will learn how to approach/engage the market in HCM city. The responsibility/tasks of the field/market research group is to draft an action plan for now until the rest of the year.

Hanhgl : very thank

Whackamolee : You have to recognize the potential and advantages of our products for users and against competitors, real and upcoming. I believe that the power of your knowledge, together with the market experience of our CEO, we as a company can and will dominate this market

No comments:

Post a Comment