Saturday, October 19, 2013

Rulowestlife - 8:27 am-19-10-1313 - Questions:

Rulowestlife (6:47 am 19-10-1313)

Rulowestlife Q: Giúp mình với, cho mình hỏi "giấy thế vì khai sinh" tiếng Anh là gì vậy mn? Mình cảm ơn lắm lắm

Vinamill : Tiếng Việt mình cũng chưa hịu .. bạn có thể nói rõ hơn không?

Rulowestlife : hì hì, mình cũng mới gặp từ này lần đầu :(

Rulowestlife : từ dùng trong văn bản này lâu lắm rồi, nội dung văn bản này để chứng minh khai sanh

Trucnguyensd : Substitute for Birth Certificate

Rulowestlife : thanks bạn lắm lắm lắm :))

Trieu_tu_long : hi every boby , i m Long , i m from HCM city, i realy want to speak english fluenly..what can i do ..?

Trieu_tu_long : now i live in 9 province ,, i m loking for english speaking class,, can you help me about this..?

Trieu_tu_long : talk about presentation, my idol is seven job,, he is the best popular person in teachnical technology,, i want to become like him

Trieu_tu_long : admin of this topic will ban my nick when they see my spam ,, but im eciting .. hhihi

No comments:

Post a Comment